به وبلاگ خودتون خوش اومدین!
نويسنده

با سلام؛

به دنیای بوسهدخترونه ها چشمکخوش اومدین.

لبخندلطفا بعد از هر بازدید از وبلاگم نظرات خودتون رو برام بنویسین.خنده

 



نظرات شما عزیزان:

گیسو
ساعت1:21---17 مرداد 1395
سلام عزیزم وبت عالیه چند سالته؟؟
پاسخ: خیلی ممنو^ن^ مهم اینه که هرچقدرم بگذره بزرگ نمی‌شمXD


رومينا
ساعت20:48---29 مهر 1394
من كه از اين وب خيلى خوشم مى آد و حرف منو باور كنيد من وبلاگ زيادى ديدم اما بيشتر موقع ها مى ام اينجا تا حال كنم
پاسخ:ممنون عزیز^ن^خوشحالم که از اینجا خوشت اومده.


maede
ساعت20:08---5 تير 1394
سلام عزیزم
عشق واقعی اونه که همیشه یکسان بمونه
پاسخ:^ن^


زهراسادات .م
ساعت19:19---5 تير 1394
سلام
وب زیبایی دارین

به وب منم لدفا سری بزنین خوشحال میشم
پاسخ:چشم.حتما عزیز!


ماندانا
ساعت15:38---2 ارديبهشت 1394
می گم خیلی وقته جوابم را نمی دهی وبت خرابه
پاسخ:آره از این به بعد کمتر میام سر اینترنت!


ماندانا
ساعت11:45---23 فروردين 1394
ببخشیدا این هی گفتی یعنی چی؟
پاسخ: =هی روزگار!


ماندانا
ساعت14:35---19 فروردين 1394
ببخشیدا می گم این دلسا خیلی بی تر بیت است
پاسخ:هی


دلسا
ساعت21:20---7 فروردين 1394
این ماندانا خیلی داره میره تو اعصابم خیلی پرو تو هم بدتر خاک برسر .نه این که اینترنت درش به تو بازه خودت هم خیلی پرویی همه از سایتت بدشون میاد

ماندانا
ساعت13:49---7 فروردين 1394
می گم بعضی یا خیلی بهت فوش می دن ببخشیدا تو بهشون هیچی نمی گی خیلی باهات بد رفتار می کنن ببخشیدا مثلا خنگ-بی سواد-کسافت واقا خیلی بهت فوش میدن تو این هارا از سایت بنداز بیرون
پاسخ:والا!اینترنته دیگه درش به همه بازه کاریش نمی شه کرد بذار آبروشون بره!دارن با نوشته هاشون خودکشی می کنن!


ارین
ساعت14:29---5 فروردين 1394
ما دوست داریم پسرا بیاین تو وبت به تو چه پرو برای خودش قوانین میذاره انگار کلانتره
پاسخ:ببین چه باشم چه نباشم این سایت دخترونه ست!فقط دخترا میان تو.عرزه شو داری برو یه سایت پسرونه با یه میلیون بازدید سالانه راه بنداز که فقط پسرا بیان توش!آمارتم بدون دستکاری باشه تا معلوم بشه عرزشو داشتی واقعا!


دلسا
ساعت14:06---5 فروردين 1394
من هیچ وقت ادرس وبلاگمو به تو اهمق نمی دهم انگار فکردی الکی مثلا می خواهی چی بگی ؟بگی من غلط کردم خاک برسرم زایه شد
پاسخ:باشه من نمی خوام با دخترا دعوام بشه چون اینجارو برا همه دخترا ساختم.خواهش می کنم تو هم خودتو تو این وبلاگ مسخره خراب نکن!بذار همه دوست داشته باشن!


دلسا
ساعت12:42---3 فروردين 1394
خا من چی کار کنم وبلاگ من از تو یکی بزرگ تر است انگار مثلا نویسنده جهان است.: وبلاگ من همچی داره وبلاگ تو هیچی نداره فقط یک نخود داره خنگ
پاسخ:اولا حالا چرا فحش می دی!؟دوما خب آدرس وبلاگتو بده ببینم شما که این قدر مدعی هستی چی کار کردی!سوما ...بعدازاینکه آدرس دادی بهت می گم!


دلسا
ساعت15:49---2 فروردين 1394
وبلاگت خیلی مسخرست راستی اسم تو چیه؟ فکر نکنی که می خواهم باهات دوست با تو یکی ایشششششش
پاسخ:چه جالب!فکر نکنم وبلاگ بدی داشته باشم چون هیچ دلیلی نیاوردی که بده!بندهT.O.D نویسنده وبلاگ هستم!


Pari79
ساعت19:18---2 دی 1393
وب خوبی داری لینکم کن
موفق باشی
پاسخ:چشم گلم!


رومینا
ساعت11:12---19 آذر 1393
چرافقط یک عکس گذاشته ای
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پریسا
ساعت18:34---4 آذر 1393
سلام وبتون خیلی جالب بود خیلی سرگرم شدم
خیلی مطالب جالبی دارید.
خوشحال می شم باهم در ارتباط باشید.
به وب من هم سر بزن لطفا
راستی قطعا لینکی عزیز
پاسخ:ممنون.چشم سر می زنم!
پاسخ:لینکتم کردم گلم!


السا
ساعت15:49---29 آبان 1393
قالب با طح دخترونه میخوای؟؟؟؟؟
بیا تو وب من
پاسخ:چشم اگه وقت و نیاز داشتم حتما!


انا پائولا
ساعت15:55---2 مرداد 1393
عاليه
پاسخ:مرسی


مریم
ساعت16:40---10 مهر 1392
عکسات نیور دند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 947
بازدید کل : 330606
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk