پرنسس بعد از آنا و السا؟؟؟؟!!!!!
نويسنده

یاد تونه یه سال پیش یکی از اولین سایتایی که خبرِ اومدن پرنسس آنا و السا رو داد سایت ما دخترا بود؟؟؟؟!!!!!!!

بعد از اون همه ی سایتای ایرانی مربوط به انیمیشن ریختن سر گوگل که عکساشونو پیدا کنن و تو سایتشون بذارن!در حالی که این خبر رو اولین بار از سایت ما خونده بودن!

حالا اومدم تا دوباره یه خبر بدم که تو هیچ سایت ایرانی نیست.پس این خبر رو فقط با ذکر منبع کپی کنین تا مدیون نباشین.امروز 93/7/13 روز عید قربانه و اینم عیدیه من؛یه خبر از پرنسس دیزنیه بعدی!!!!:

نام انیمیشن:موآنا(دیزنی 2018)moana_concept.jpg

شخصیت اصلی:موآنا وایالیکی(اهل‌جزایر پلینزی)

199bhdth3wfxqpng.png

moana-waialiki-cgi-disneys-moana-37345231-985-627.jpg



نظرات شما عزیزان:

ریحانه دانشجو
ساعت12:25---1 بهمن 1394
چرا جواب نمیدید
پاسخ:جواب چیو؟!!!!!!!


elsa
ساعت14:52---16 خرداد 1394
عزیزم میتونی عکسای کارتون نگهبانان قصه ها رو هم بزاری
پاسخ:چشم ببینم چی می شه!


سارا
ساعت22:53---14 خرداد 1394
چرت
پاسخ:هی!یکم منم موافقم!


سحر
ساعت17:58---14 خرداد 1394
عالی
پاسخ:ممنون!


ماندانا
ساعت18:14---25 فروردين 1394
من گربه 2 تا دارم مرغ عشقم دارم ولی زیاد از گربه خوشم نمیاد من سگ زیاد دارم تو ویلامون
پاسخ:اووووووووووووووووووووووه!چه خبره پس!


ماندانا
ساعت18:11---24 فروردين 1394
تو از چه حیوانی خوشت می اید
پاسخ:گربه و پرنده ها(مخصوصا جوجه و مرغ عشق)!


ماندانا
ساعت18:57---21 فروردين 1394
سلام خوبی می گم می شه عکس های راپونزل هم بگذارید ممنون می شم
پاسخ:باشه سعی می کنم.


ماندانا
ساعت20:09---8 فروردين 1394
منم عاشق السام همه چیم الساست میزم-ساعتم-تختم-تابلوم-کمدم-لباس
پاسخ:وای!واقعا!!؟چه خبــــــــــــره پس اتاقت!


ماندانا
ساعت21:46---7 فروردين 1394
حالا تو بگو چیات الساست؟
پاسخ:هیچیم!^ن^ راستش خیلی دوست داشتم لااقل دفترم السایی باشه ولی اونم نشد!!!!!!!! ;(


ماندانا
ساعت21:42---7 فروردين 1394
من هم خیلی السا دوست دارم عاشقشم همچیم السا تختم-میز ارایشم-اسباب بازیم-سیدی-تابلوم-برچسبم- لباسم -ساعتم-حتی رو تختیمم السا من رفته بودم فرانسه این هارا خریدم البته بعضی یا هم المان انشا الله تو هم بری عزیزم به امید خدا
پاسخ:ان شاء الله!خوش به حالت!


ترنم
ساعت16:26---21 دی 1393
عاشق السام .زندگیم
پاسخ:ME TOO


نازنین
ساعت19:29---17 آذر 1393
خیلی عالی بود ممنونننننن
پاسخ:^ن^


زهرا
ساعت13:15---4 آذر 1393
:)
پاسخ:چی شده گلم؟!!حالت خوبه!هم گریه هم خنده می کنی؟


سپیده
ساعت14:18---13 مهر 1393
وبت نازه به منم سر بزن
پاسخ:چشم اومدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk