نشونگرموس فروزن!
نويسنده

هر کدومو خوشتون اومد،دانلود کنین!

Elsa - Disney's Frozen

دانلود نشونگر السا!

Anna - Disney's Frozen

دانلود نشونگر آنا!

Olaf the Snowman - Disney's Frozen

دانلود نشونگر الاف!

Kristoff - Disney's Frozen

دانلود نشونگر کریستف!

 

Blue Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف آبی!

Purple Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف بنفش!

Pink Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف صورتی!

Red Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف قرمز!

 

Orange Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف نارنجی!

Grey Spinning Frozen Snowflake

دانلودنشونگردونه ی برف خاکستری!



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت11:55---20 فروردين 1394
تو نشونگر باربی و باب اسفنجی شو دیدی من کپی کردم .راستی اگه ما می خواهیم دوباره مثل اولش کنیم باید بریم همین جایی که عکس تصویر کا مپیوتر را عضو می کنن ؟:
پاسخ:آره.قسمت mouse cursor


مینا
ساعت17:48---8 فروردين 1394
ماندانا راست می گه دوباره اگه نشونگر را دوباره مثل اول کنیم سخته
پاسخ:باید دوباره از قالب های خود ویندوز استفاده کنین و اونا رو انتخاب کنین!!


ماندانا
ساعت21:32---7 فروردين 1394
این نشونگر مثلا می خوای برگردونی سخته
پاسخ:نه کافیه بعد از تنظیم بری با قالب های از پیش تعیین شده ویندوز عوضش کنی تا برگرده به حالت قبل مثلا کلاسیک!


ماندانا
ساعت21:23---7 فروردين 1394
اینا اول باید ادرسو بدن همین جور به تو می گن بیا تو سایتمون خوب اول ادرسو بده بعد برو تو
پاسخ:دقیقا!


ماندانا
ساعت21:10---7 فروردين 1394
سلام عزیزم ببخشید انقدر سوال کردم این نشونگر برای سایت یا صفحه کامپیوتر
پاسخ:صفحه کامپیوتر!


موژان
ساعت17:32---19 آذر 1393
خیلی ممنون خیلی وب خوبی دارید من دانلودش کردم خیلی خوشگل بود لطفا به من هم سر بزن ممنون
پاسخ:^ن^ چشم!


السا
ساعت22:59---4 آذر 1393
هر چی دانلود می کنم نمی یاد؟!
پاسخ:من همین الان دانلودشون کردم از وبلاگم گلم.مشکلی نداشتن!!!!شاید مشکل از کامپیوتر یا لپ تاپ خودته!


السا
ساعت15:44---29 آبان 1393
سلام عالی بود به وب سر بزن
تازه ساختمش تغریبا هیچکی خبر نداره

پاسخ:چشم میام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1877
بازدید ماه : 3770
بازدید کل : 334364
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk