Big Hero6-شش(6)قهرمان بزرگ!
نويسنده

یکی از کارتونای کمدی-اکشن جدید دیزنی که 7 نوامبر 2014 اکران شده Big Hero6 هست که من خودم در حد Frozen دوسش دارم.جالب این جاست که دست اندر کارای Frozen هم در ساختش نقش داشتن به علاوه ی دست اندرکارای

TangledوWreck it Ralph 

یعنی یه شاکار نو که تریلرش رو می تونین از این جا تماشا کنین:

http://www.aparat.com/v/btG86

راستی دانلودش آزاد شده و لینکش رو براتون تو پست های جدیدتر گذاشتم.پس سایت خودتونو همچنان مشتاقانه دنبال کنین!

حالا می ریم سراغ عکسا ! :

کارتون فوق العاده و جدید دیزنی!من عاشقش شدم چون در حدFrozenاحساسی و قشنگه!!تازه دستاندرکارای فروزنم توساختش نقش داشتن!!!!!

 

من این کاراکترشو دوست دارم!

ادامه عکس هارو از صفحه م تو دنبال،دانلود و لایک کنین!

http://www.lenzor.com/T.O.D

 

و درنهایت خلاصه داستان!:

ماجرای دو برادر علاقمند به تکنولوژی وخلاقیته به نام هایHiro Hamada و Tadashi Hamada.برادر بزرگ تر، Tadashi، در حال نجات یه نفر تو سانحه آتش سوزی می میره وتنها یادگاریش،ربات بادکنکی بامزه ش(Baymax)به عنوان پرستار پیش برادر کوچیک تر(Hiro) می مونه.از اون به بعد هردو با چهار نفر از دوستای تاداشی گروهی از قهرمانای رباتیکی رو تشکیل می دن که...

(خودتون بقیه ش رو  می تونین با دانلود از لینک داخل پست جدیدم ببینین و واقعا دیدنش ارزش داره!)



نظرات شما عزیزان:

ليمو عسلي
ساعت16:51---9 بهمن 1394
عالي من انيميشن 6قهرمان بزرگو خيلى دوست دارم ممنون دلم برا داداشي سوخت من ليمو عسلي هستم و عاشق ليمو عسلي هستم خيلي ممنون عاشقتم باي بوس بوس
پاسخ: ممنو^ن^ عزیز


السا
ساعت13:50---24 اسفند 1393
من این انیمیشنو خیلی دوس دارم
دمت گرم
پاسخ:خواهش می کنم.به زودی در ایام نوروز94 از شبکه پویا هم پخش می شه. با اسم 6 قهرمان!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 903
بازدید کل : 330562
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk