ادامه فروزن!FROZEN FEVER
نويسنده

سلام به همگی؛بعد از چند ماه از صحت خبر جدید دیزنی مطمئن شدم اومدم بگمش به همتون که ...

مژده!

تب خفته(منجمد خودمون!):

قراره حدودای اسفند و فروردین امسال بیاد و همه ی طرفداراشو خوشحال کنه!!(مخصوصا منو!!!)

واما ماجرای داستان به روایت منبع:

تولد آناست و السا و کریستف تصمیم دارن یه جشن تولّد عالی براش بگیرن ولی؛...

بازم السا و نیروی برفی بعضی وقتا مشکل سازش...

 

بقیه شم مجهوله فعلا تا خود کارتون بیاد و نوروزمون آباد کنه احتمالا!

 

اینم منبع !

 و حالا عکسای جدید(فروزن و فروزن فیور):

 

این خانوم،بازیگر السا در فیلمOnce Upen a Time هست که یکم ازش متنفرم چون قیافه خوشگله السا رو به قیافه زشت خودش تشبیه کرده!!!*~*

کریستف شم که اصلا شباهتی به کریستف نداره!اوغ!

*البته این نظر منه و همون طور که من به نظرات و سلیقه ی شما نه بی احترامی می کنم و نه جرئت این کارو به خودم می دم، لطفا شما هم این کارو در هیچ مکان و زمانی انجام ندین*

 

راستی کریسمس تونم مبارک!!!!!!!اینم عکسای کریسمس فروزنی!

 

ادامه عکسا تو صفحه لنزورم:

www.lenzor.com/T.O.D



نظرات شما عزیزان:

تورجور
ساعت12:08---17 اسفند 1397

عکس های خیلی قشنگین. من دخترم خیلی ذوق کرد. ممنون.

پاسخ: اگه واقعاً این‌طوره، خوشحال شدم. هدف منم همینه;)



یلدا
ساعت16:32---1 خرداد 1396
یه چیزی بگم حالتون از السا به هم می‌خوره. به خدا خودم تا اینو شنیدم… هر کسی کارتون السا توی کامپیوترشه، بره توی شعر السا همون جایی که قصرشو می‌سازه بعد قسمتی که الاف یا همون آدم برفی رو درست می‌کنه، فکر می‌کنی پشت سرش کوهه. با کمی دقت پشت سرش شیطانه! نماد شیطان در کارتون فروزن بفرما


mahsa
ساعت20:30---5 بهمن 1394
من عاشق کارتون فروزنم
پاسخ:منم همین طور عزیز^ن^


رومينا
ساعت20:33---29 مهر 1394

من از طرفدارهاى فروزنم اين وب كلاً خيلى خوبه درضمن از خيلى وبلاگ هايى كه تا حالا ديدم بهتره

آفرين عزيزم ادامه بده


پاسخ:خیلی ممنون عزیز^ن^نظر لطفته.


من
ساعت19:49---22 شهريور 1394
بروبابا با این وبلاگ مسخرات
پاسخ:خیلی ممنون.


ماندانا
ساعت9:55---3 خرداد 1394
میگم اول تو بگو از کجا دیدی
پاسخ:خودم عکسش رو ساختم.اسمشم گذاشتم:Etna


ماندانا
ساعت11:41---4 ارديبهشت 1394
بچه ی انا را دیدی؟
پاسخ:آره.ولی تو از کجا دیدیش؟!


ماندانا
ساعت13:24---29 فروردين 1394
اره حق داری

ماندانا
ساعت23:22---26 فروردين 1394
برای چی نمی خوای عکستو بگذاری؟
پاسخ:خوشم نمی یاد!


ماندانا
ساعت18:27---25 فروردين 1394
می شه عکس خودت را بزاری
پاسخ:نه!


ماندانا
ساعت18:23---25 فروردين 1394
من اسباب بازی=السا.انا.الاف.راپونزل.اریل.د لبر.سفید برفی.زیبای خفته.جاسمین.مولان البته یک عالمه هست حالا تو بگو چی داری؟
پاسخ:من خیلی اهل عروسک و این جورچیزا نیستم.بخوامم کسی برام نمی گیره!


ماندانا
ساعت11:35---23 فروردين 1394
بله عزیزم می دانم من یک بار این کار را کردم

ماندانا
ساعت11:48---20 فروردين 1394
سلام عزیزم خوبی می گم این ثبت نام در وبلاگ چیه؟
پاسخ:ثبت نام در خبرنامه ست نه وبلاگ.کنار صفحه وبلاگ فرم خبرنامه هست ببینی می فهمی باید چی کار کنی!


ماندانا
ساعت14:38---19 فروردين 1394
من یک سگ دارم عروسک البته از خود تعریفی نباشه از نروژ خریدم تو دوست داری؟:
پاسخ:سگ زیاد نه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 988
بازدید کل : 330647
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk