FROZEN fever اومد!
نويسنده

FROZEN

fever

 

تریلر با زبان اصلی:

 

تریلر با دوبله گلوری (تب خفته) :

 

 



نظرات شما عزیزان:

ELSa
ساعت0:44---8 اسفند 1394


نرگس
ساعت18:54---31 مرداد 1394
سایت خوبی داری ولی جدیدا یه سایت پر از بازی های فروزن رونمیاره برسی کن لطفا
پاسخ:ممنون.چشم یه نگاه می اندازم.
پاسخ: مشکلش حل شد.


ستایش
ساعت22:06---22 خرداد 1394
سلام عزیزم بالابر می خوای لوگو می خوای ایوکن می خوای اگه می خوای به وبلاگم بیا عزیزم و سفارش بده با هزینه ی کم منتظرم
پاسخ:چشم اگه لازم شد.ناراحت نشیا عزیز ولی رایگانو ترجیح می دم.


کتی
ساعت13:02---3 فروردين 1394
ببین اسم منو اشتباه نخونی چون اسم من کیتی نیست اسم من کتی خوب وبلاگت خیلی باحاله من خواهر دلسا هستم همونی که بهت گفت وبلاگ من همچی داره اون وبلاگ برای هردو منه اون یک سال از من بزرگ تره ولی راستش وبلاگ برای اونه لطفا سر بزنین چون همه از وبلاگمون خششون می اید البته من پز نمی دهم فقط می خواستم به گم که سر بزنین خوشحال می شم وبلاگت هم خوبه
پاسخ:خیلی ممنون.ولی اگه واقعا خواهرشی بهش بگو لااقل خودشو توی یه وبلاگ مسخره با کلمه هایی مثل خنگ خراب نکنه.اگه وبلاگشو دوست داره بدونه که الان زیر ذره بینه به عنوان نویسنده احتمالا ارشد وبلاگش!بازم ممنون که سر زدی و دعوت کردی!


elsa fevery
ساعت15:23---24 اسفند 1393
سلام دوست عزيز من از وبلاگت خيليييييييييييييي خوشم مياد عاليه بازم کارتون بذار مرسي
پاسخ:ممنون گلم.چشم حتما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1913
بازدید ماه : 3806
بازدید کل : 334400
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk