خبر نقض شد!
نويسنده

وقتی دیدم شبکه ی ((پویا)) قراره Big Hero ۶ رو هم با اسم ((۶ قهرمان)) نشون بدن زود براتون فیلم گرفتم!ولی متاسفانه برنامه شون عوض شده و دیگه پخشش نمی کنن!!!گریه-در ضمن گلوری (انجمن گویندگان جوان) دوبله همین انیمیشن بی نظیر دیزنی رو با اسم ((6ابرقهرمان)) با حضور ((جواد رضویان)) و ((لاله صبوری))!!!!!!!!! تموم کرده!!!راستی؛... 

***نوروزتون پیشاپیش مبارک!***



نظرات شما عزیزان:

رومينا
ساعت21:07---29 مهر 1394
حقيقتاً من از باربى متنفرم اما از بقيه چيزا با بيشترشون موافقم براى همينه كه اين وبلاگو رو بقيه تَرجيح مى دهم
پاسخ:بله خب هرکس سلیقه ای داره دیگه.باربیم یه زمون خیلیم بد نبود حتی از دیزنیم بهتر بود عملکردش ولی در جمع فکر می کنم هردو خوب عمل می کنن.


هدیه
ساعت16:57---17 شهريور 1394
خخخخخخخخیییییییلللللللییییی قشنگه
پاسخ:حیف که نقض شده!


پری
ساعت13:40---18 ارديبهشت 1394
خوبه اما اگه میشه چیزای دیگه هم بزارید
پاسخ:چشم ان شاء الله تابستون!


ماندانا
ساعت15:33---6 فروردين 1394
خیلی ممنون عزیزم
پاسخ:خواهش!


ماندانا
ساعت17:31---5 فروردين 1394
سلام عزیزم ببخشیدا این ویدیوت خیلی مسخره واقا ببخشید این را گفتم می شود کارتون پونی کوچولو.باربی.انجلز فرندز.نگهبانان قصه ها بگزارید ممنون می شوم bay
پاسخ:راستش یه زمون این ویدیو به وجدم اورد ولی حالا دیگه...چشم سعیمو می کنم بهترین لینکاشو برات پیدا کنم!


elsa fevery
ساعت18:28---26 اسفند 1393
اره من ظبط کرده بودم....واقعا ذوق کردم ديدمش راستي چجوري کليپ هاتو دانلود کنم ...و کيفيت خوب فروزن فيور رو زماني که رسما دانلود ش ازاد بشه ميذاري و چند سالته من 14 سالمه و دوستم دارم عضو بشم اگه ايميل داشته باشم ولي از يک خط استفاده کنم ايميلم براي همه کسانيکه دارن از وافايم استفاده ميکنن مشخص ميشه يا تو گوشي خودم مياد؟؟؟؟؟
پاسخ:منم همین طور!-وقتی play ش کردی رو آرم آپارات که زیر فیلم میاد کلیک کن تا صفحه ی ویدیو باز شه و اونجا دانلودش کن.-بله 100% می ذارم.-من 13.-نه ربطی به وای فای نداره فقط برامن طاهر می شه تا در مواقع لازم اعلامیه بدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 1927
بازدید کل : 332521
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk