چندتا پیشنهاد تابستونی!
نويسنده

سلام به همگی!

با تموم شدن هفته اول تابستون، دیگه مطمئنم رسما تعطیلات خیلیا آغاز شده.به خاطر همین چندتا پیشنهاد کارتونی تابستونی براتون اوردم!

 

مثل هرسال چندتا کارتون جدید بهتون برای تماشا معرفی می کنم که مطمئنم با دیدن شون کل تابستون بهتون می چسبه!

حاضرین؟!!!

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برو بریم:

1)Home(خانه)

خانه

کاری از شرکت های:DreamWorks animation/20th century FOX

تاریخ انتشار:27 مارس 2015

تریلرها:

 

 

2)Inside Out(درونِ برون):

کاری از شرکت های:Disney/Pixar

تاریخ انتشار:19 ژوئن 2015

تریلر ها:

 

3)Minions(مینیون ها)

 

کاری از شرکت های:Illumination Entertainment/Universal Pictures 

تاریخ انتشار:10 ژوئیه 2015 

تریلر ها:

 

 

4) Hotel Transylvania 2 (هتل ترانسیلوانیا 2)

کاری از شرکت:SONY pictures animation

تاریخ انتشار:25 سپتامبر 2015

تریلر ها:

 

 

 

امیدوارم از پیشنهادام خوش تون اومده باشه!



نظرات شما عزیزان:

گل
ساعت11:43---2 بهمن 1394
تو فیلم هتل ترانسیلوانیارو دیدی؟ راستی خوب بودن
پاسخ:بله.ممنو^ن^


ملیکا
ساعت10:09---15 شهريور 1394
سلام،من ملیکام ممنون که به وبم سر زدی راستی من می خوام یه ایده جدید بهت بدم که هم به نفع منه هم تو .
چون همه دیگه فروزن فیور رو دیدن داستانش تکراری میشه پس بیا به وبم تا بهت بگم منتظرت هستم.حتما خوشت میاد.
پاسخ:چشم اومدم.


غزل
ساعت8:53---6 مرداد 1394
منم می خوام کمک کنم ولی بلد نیستم من خودم. ده تا وبلاگ دارم
پاسخ:یعنی می خوای تو پیشنهاد دوم شرکت کنی؟اگه می خوای آدرس اون وبلاگایی رو که فکرمی کنی امتیاز بهتری می گیرنو برام همین جا بنویس.البته باید خودت مدیرشون باشی و موضوع شونم مرتبط باشه با اون موضوعایی که نوشتم.


عشق فروزن
ساعت22:55---10 تير 1394
سلام من کمکت میکنم نفسم
پاسخ:خیلی ممنون گلم.این ایمیلم: T.O.D@mihanmail.ir اگه خودت نظری راجع به ماجرای داستان داری، برام بفرست تا بهت شخصیتمو معرفی کنم، ببینی خوشتم میاد یا نه.


السا
ساعت20:33---6 تير 1394
سلام من تازه اومدم
پاسخ:سلام!
پاسخ:خوش اومدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داستان این وبلاگ!

یه روز تصمیم گرفتم یه وبلاگی بسازم که هر وقت سر شما دخترا خلوت شد یه سری بهش بزنین. حال و حوصله که نداشته باشی، واقعاً دلت یه چیزی می‌خواد که نمی دونی چیه! شاید اینجا پیدا شه(; نظر، پیشنهاد و انتقاد یادتون نره. راستی،به وبلاگم خوش اومدین و ورود آقایون ممنوع!!!!!
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 1011
بازدید کل : 330670
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 391
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی

دريافـت کـد بـالابـر

عینک آفتابی ریبن عکس های خفن - عکس خفن خرید ساعت دیواری فانتزی سرور مجازی فروشگاه ساعت مچی هاست لینوکس هاست لینوکس سرور مجازی خرید درب توری مجیک مش هاست ویندوز Plesk